HTML

Nils zenekar blogja

ZÖLD PARDON, ZENE, KONCERT


N I L S : H U


MYSPACE - N I L S


Linkblog

megy a szöveg

NiLS 2009.04.26. 20:50

Forog körbe!


Ki nem járt még olyan helyen, ahol senki nem járt még?
Mindenki néz, hogy mi ez az egész egy új faj felfal mindent és jön a temetés mindenkit maga alá temet és beszédet mond

ref:
Írd és mondd! Itt és most! Enyém a világ, teszed amint mondok! Mindenki fogja meg a padtársa kezét, figyel! Feláll, nem beszél forog körbe!

Nincs képzelet hogy képzeled a gondolat helyén reklám szöveg a program parancsol, sorban a parancssorban meg van írva a napi műsor

refrén

disznó szemekben szűkül az értelem mindentől távol önzéstől részegen azt hiszi úr de tudod hogy szolgál az én szívem szabad sziget, a végtelen űr

refrén

Diszkómarci


magabiztos, itt ül velem szemben és nagyon ért hozzám, mitől érezhetném 4kézláb magam megint végem megint a szemébe néztem ha a szemembe néz, a vesémbe lát mindent akar és tudja hogy hat rám, közel vagyok hozzá hogy ne legyek önmagam

refrén:
ez egy olyan parti, ahol mindenki táncolva sétál, a férfiak karolgatják a nőket a nők meg persze hogy bírják hogyha karolgatják őket ez egy olyan parti ahol mindenki táncol, a férfiak karolgatják a nőket a nők meg kurvára bírják hogyha karolgatják őket karolgatják őket

kitalálok innen, magamból ahogy nézem az arcot a szemében nem maradt túl sok az agyamból lehet hogy és lehet hogy nem nem térek újból magamhoz nem tudom ez az este még mit hoz szerintem még egy ilyen kört szerintem térek magamhoz

refrén
szóló
refrén
refrén
refrén

 

Ott a pont


felemésztettél belülről és alagút indult a szívemből a végtagjaim között és most már mindent mindennel összeköt és az ujjaim végén a semmibe folyt a történet, ami köztünk volt te vigyázni próbálsz rá én meg hiába beszélek

refrén:
hogy nekem minden kell és nekem nem jó semmi én mindig ott kezdem, ahol mindenki végez, ahol minden el van szarva ott a pont..
nekem minden kell és nekem nem jó semmi én mindig ott kezdem, ahol mindenki végez, ahol minden el van szarva ott a pont itt a szerva

én ezt ezer darabból raktam össze most kérlek ne szedj szét, megint jót akarsz, tudom, ismerlek régen ami másképp volt elmúlt rég engem tönkretett az a délután az a néhány év és a film után egy moziban a feliratok között magamat keresem akarom vissza

refrén

és mi mindenhonnan összejöttünk és végül így esünk szét ahogy kilépünk a házból a viharba, ahogy arcunkba szalad a szél szakad az eső és én már nem bírok járni se veled se nélküled se mással

Címkék: szöveg ottapont forogkörbe diszkómarci újlemez

Szólj hozzá!

NILS- hello

Van aki itt van és van aki máshol, van aki él és van aki hal vannak itt emberek és van aki állat inkább, jó, hülyeség, befogom a szám. van hogy beszélnék de senki sem kérte volna hogy adnék, de nem jönnek érte arcokat vágok a fejem helyén a lábam csak vonszol de repülök én úszom az égen, ha nem alszom éppen akkor ülök a holdon, a lábam lelóg nem látom a napot, már nemláttam régen ha látjátok, üzenek egy kövér helót ref: hello hello, lelóg a lábam hello, hulló csillagot láttam heló-haló, ha lottón nyerek veszek egy sokkal nagyobb eget Ha a barátaim keresnek hárman majd égen-földön nem találnak, amíg az új égen meg nem néztek azt gondolják: hát ez meg hova tűnhetett el? Van aki itt van és van aki máshol, van aki él és van aki hal van aki beszél de senki sem kérte valaki eltűnt és nem jönnek érte… valaki eltűnt és nem jönnek érte, valaki eltűnt és nem jönnek el érte… ref: hello hello, lelóg a lábam hello, hulló csillagot láttam heló-haló, ha lottón nyerek veszek egy sokkal nagyobb eget

A bejegyzés trackback címe:

https://nilszenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr431088019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása